UNDER UPPBYGGNAD

tisdag 2 april 2013

Hur?


Hur fan har jag lyckats gå ner ytterligare 0,5kg under den träningslösa feberveckan som varit?
Verkar som att man kommer i form utav att snyta sig hårt och hosta?

Ja, man skulle kunna tänka sig att detta halvkilo lämnat min kropp via snor och upphostning av inälvor, alternativt febersvettningar, men jag tror ändå att anledningen ligger i  något annat. Typ mat. Det man stoppar i käften har en bra mycket större påverkan på kroppsformen, än kilometerna man springer. Jag borde kanske skriva ett inlägg som bara handlar om mat?
Mat, mat, mat. MAT!

Hur som helst, jag är fortfarande ett jävla vrak och jag har tröttnat på andningsproblem och inaktivitet. Jag vill snöra på mig löparskorna och ge mig ut i solsken. Jag vill kunna andas genom näsan och känna smärtsam träningsvärk. Jag vill vara snygg i bikinin som jag råkade beställa igår. Den kommer tyvärr att appliceras på min kropp redan om cirka två månader.
Uäk.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar